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Managing customer relationships : a strategic framework

Don Peppers, Martha Rogers. -- : cloth. -- 2nd ed. -- Wiley, c2011. <BY03615188>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : cloth 上ケ原2F図書 380.1:5107(2) 0005209010 0件
No. 0001
巻号 : cloth
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5107(2)
資料ID 0005209010
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Managing customer relationships : a strategic framework / Don Peppers, Martha Rogers
版次 2nd ed
出版事項 Hoboken, N.J. : Wiley , c2011
形態 xv, 512 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 9780470423479
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BB06865221
本文言語 英語
著者標目 *Peppers, Don <AU00145843>
著者標目 Rogers, Martha <AU00145844>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC22:658.8/12
件名標目等 Customer relations -- Management
件名標目等 Consumers' preferences
件名標目等 Relationship marketing
件名標目等 Information storage and retrieval systems -- Marketing