関西学院大学図書館

Inviting families into the classroom : learning from a life in teaching

Lynne Yermanock Strieb ; foreword by Joseph Featherstone. -- : cloth. -- Teachers College Press. -- (The Practitioner inquiry series). <BY03618105>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : cloth 聖和3F図書 371.1:1107 0028482677 0件
No. 0001
巻号 : cloth
配架場所 聖和3F図書
請求記号 371.1:1107
資料ID 0028482677
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Inviting families into the classroom : learning from a life in teaching / Lynne Yermanock Strieb ; foreword by Joseph Featherstone
出版事項 New York : Teachers College Press
出版事項 Berkeley, Calif. : National Writing Project , c2010
形態 xvii, 213 p. : map ; 24 cm
シリーズ名等 The Practitioner inquiry series <BY03618104>//a
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 9780807750834
注記 Includes bibliographical references (p. 203-204) and index
NCID BB06828564
本文言語 英語
著者標目 *Strieb, Lynne Yermanock <>
著者標目 Featherstone, Joseph <AU00376060>
分類標目 LCC:LC226
分類標目 DC22:371.19/2
件名標目等 Parent-teacher relationships
件名標目等 Teacher-student relationships
件名標目等 Education -- Parent participation