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Marketing lessons from the Grateful Dead : what every business can learn from the most iconic band in history

David Meerman Scott & Brian Halligan. -- : cloth. -- John Wiley & Sons, c2010. <BY03681425>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : cloth 三田4F図書 380.1:6791 0005392527 0件
No. 0001
巻号 : cloth
配架場所 三田4F図書
請求記号 380.1:6791
資料ID 0005392527
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing lessons from the Grateful Dead : what every business can learn from the most iconic band in history / David Meerman Scott & Brian Halligan
出版事項 Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons , c2010
形態 xxv, 163 p. : ill. ; 19 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 9780470900529
注記 Bibliography: p. 159
NCID BB06563765
本文言語 英語
著者標目 Scott, David Meerman <AU00378918>
著者標目 Halligan, Brian <>
分類標目 LCC:HF5414
分類標目 DC22:658.8/02
件名標目等 Grateful Dead (Musical group)
件名標目等 Marketing
件名標目等 Social media -- Economic aspects
件名標目等 Success in business