関西学院大学図書館

Implicit and explicit language learning : conditions, processes, and knowledge in SLA and bilingualism

Cristina Sanz and Ronald P. Leow, editors. -- : pbk. -- Georgetown University Press, c2011. -- (Georgetown University Round Table on Languages and Linguistics). <BY03609208>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原B1図書 405:36r:2009 0005189261 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原B1図書
請求記号 405:36r:2009
資料ID 0005189261
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Implicit and explicit language learning : conditions, processes, and knowledge in SLA and bilingualism / Cristina Sanz and Ronald P. Leow, editors
出版事項 Washington, D.C. : Georgetown University Press , c2011
形態 xii, 229 p. : ill. ; 23 cm
シリーズ名等 Georgetown University Round Table on Languages and Linguistics <BY02002408>//a
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9781589017290
注記 Includes bibliographical references
NCID BB05401291
本文言語 英語
著者標目 Sanz, Cristina <AU00311159>
著者標目 Leow, Ronald P. (Ronald Philip), 1954- <>
分類標目 LCC:P118.2
分類標目 DC22:418.0071
件名標目等 Second language acquisition -- Study and teaching
件名標目等 Bilingualism
件名標目等 Language and languages -- Study and teaching