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Creating the Nazi marketplace : commerce and consumption in the Third Reich

S. Jonathan Wiesen. -- : pbk.. -- Cambridge University Press, 2011. <BY03656066>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 330.94:1582 0005289392 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 330.94:1582
資料ID 0005289392
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Creating the Nazi marketplace : commerce and consumption in the Third Reich / S. Jonathan Wiesen
出版事項 New York : Cambridge University Press , 2011
形態 xiv, 277 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780521762533
巻号情報
巻次等 : pbk.
ISBN 9780521746366
注記 Includes bibliographical references (p. 245-263) and index
NCID BB05119657
本文言語 英語
著者標目 *Wiesen, S. Jonathan <>
分類標目 LCC:HC290.5.C6
分類標目 DC22:339.4/7094309043
件名標目等 Consumption (Economics) -- Germany -- History -- 20th century
件名標目等 Consumer behavior -- Germany -- History -- 20th century
件名標目等 Marketing -- Germany -- History -- 20th century
件名標目等 Germany -- Economic conditions -- 1918-1945
件名標目等 National socialism