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Industrial networks and B2B marketing strategy

edited by Nick Ellis, Mark Tadajewski and Andrew Pressey. -- SAGE, c2011. -- (SAGE library of marketing . Business-to-business marketing ; v. 3). <BY03602660>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:6571:3 0005159215 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6571:3
資料ID 0005159215
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Industrial networks and B2B marketing strategy / edited by Nick Ellis, Mark Tadajewski and Andrew Pressey
出版事項 Los Angeles : SAGE , c2011
形態 vi, 429 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 SAGE library of marketing <BY03359106> . Business-to-business marketing ; v. 3//ab
注記 Set ISBN for "Business-to-business marketing": 9781849205467
注記 Includes bibliographical references
NCID BB0456843X
本文言語 英語
著者標目 Ellis, Nick <>
著者標目 Tadajewski, Mark <AU00326147>
著者標目 Pressey, Andrew <AU00373130>
分類標目 DC22:658.804
件名標目等 Industrial marketing