関西学院大学図書館

Channels, chains and inter-organizational relationships

edited by Nick Ellis, Mark Tadajewski and Andrew Pressey. -- SAGE, c2011. -- (SAGE library of marketing . Business-to-business marketing ; v. 2). <BY03602659>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:6571:2 0005159207 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6571:2
資料ID 0005159207
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Channels, chains and inter-organizational relationships / edited by Nick Ellis, Mark Tadajewski and Andrew Pressey
出版事項 Los Angeles : SAGE , c2011
形態 vi, 473 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 SAGE library of marketing <BY03359106> . Business-to-business marketing ; v. 2//ab
注記 Set ISBN for "Business-to-business marketing": 9781849205467
注記 Includes bibliographical references
NCID BB0456819X
本文言語 英語
著者標目 Ellis, Nick <>
著者標目 Tadajewski, Mark <AU00326147>
著者標目 Pressey, Andrew <AU00373130>
分類標目 DC22:658.804
件名標目等 Industrial marketing