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Advertising and integrated communication

edited by Michael A. Belch and George E. Belch. -- Wiley, 2011. -- (Wiley international encyclopedia of marketing / editor-in-chief, Jagdish N. Sheth and Naresh K. Malhotra ; v. 4). <BY03549605>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原1F参考図書 380.1:6450:4 0005027040 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原1F参考図書
請求記号 380.1:6450:4
資料ID 0005027040
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising and integrated communication / edited by Michael A. Belch and George E. Belch
出版事項 Chichester : Wiley , 2011
形態 xiv, 221 p. : ill. ; 26 cm
シリーズ名等 Wiley international encyclopedia of marketing / editor-in-chief, Jagdish N. Sheth and Naresh K. Malhotra <BY03549479> v. 4//b
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB04182567
本文言語 英語
著者標目 Belch, Michael A. <AU00102289>
著者標目 Belch, George E. (George Eugene) <AU00102288>
分類標目 DC22:658.8003
件名標目等 Marketing