関西学院大学図書館

Orienting the firm for promoting innovations : establishing a culture of innovations

edited by Hubert Gatignon. -- SAGE, 2011. -- (SAGE library in business and management . New products and services development ; v. 2). <BY03605908>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.28:2562:2 0005170014 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.28:2562:2
資料ID 0005170014
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Orienting the firm for promoting innovations : establishing a culture of innovations / edited by Hubert Gatignon
出版事項 Los Angeles : SAGE , 2011
形態 vi, 421 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 SAGE library in business and management <BY03020738> . New products and services development ; v. 2//ab
注記 Set ISBN for "New products and services development": 9780857020536
注記 Includes bibliographical references
NCID BB04180018
本文言語 英語
著者標目 Gatignon, Hubert <AU00282652>
分類標目 DC22:658.575
件名標目等 New products -- Management
件名標目等 New products -- Marketing