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Consumer-citizens of China : the role of foreign brands in the imagined future China

Kelly Tian and Lily Dong. -- Routledge, 2011. -- (RoutledgeCurzon contemporary China series ; 60). <BY03543248>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:6427 0004995205 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6427
資料ID 0004995205
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer-citizens of China : the role of foreign brands in the imagined future China / Kelly Tian and Lily Dong
出版事項 Abingdon : Routledge , 2011
形態 xix, 147 p. ; 24 cm
シリーズ名等 RoutledgeCurzon contemporary China series <BY03338265> 60//a
巻号情報
ISBN 9780415553490
注記 Includes bibliographical references (p. [133]-139) and index
NCID BB03885288
本文言語 英語
著者標目 Tian, Kelly <>
著者標目 Dong, Lily <>
分類標目 LCC:HC430.C6
分類標目 DC22:306.30951
件名標目等 Consumers -- China -- Psychology
件名標目等 Brand choice -- China -- Psychological aspects
件名標目等 Nationalism -- China
件名標目等 China -- Civilization -- Foreign influences