関西学院大学図書館

The aging consumer : perspectives from psychology and economics

edited by Aimee Drolet, Norbert Schwarz, Carolyn Yoon. -- : hardback, : paperback. -- Routledge, Taylor & Francis Group, c2010. -- (Marketing and consumer psychology series / Curtis P. Haugtvedt, series editor). <BY03540416>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 :hardback 上ケ原2F図書 380.1:6413 0004987517 0件
No. 0001
巻号 :hardback
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6413
資料ID 0004987517
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The aging consumer : perspectives from psychology and economics / edited by Aimee Drolet, Norbert Schwarz, Carolyn Yoon
出版事項 New York : Routledge, Taylor & Francis Group , c2010
形態 xxi, 301 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Marketing and consumer psychology series / Curtis P. Haugtvedt, series editor <BY03217071>//a
巻号情報
巻次等 : hardback
ISBN 9781848728103
巻号情報
巻次等 : paperback
ISBN 9781848728110
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BB02482821
本文言語 英語
著者標目 Drolet, Aimee <AU00439915>
著者標目 Schwarz, Norbert, 1953- <AU00067114>
著者標目 Yoon, Carolyn, 1960- <AU00439916>
分類標目 LCC:HF5415.332.O43
分類標目 DC22:658.8/340846
件名標目等 Older consumers
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Consumption -- Economics
件名標目等 Marketing