関西学院大学図書館

Rethinking classroom participation : listening to silent voices

Katherine Schultz ; foreword by Ray McDermott. -- : pbk, : hbk. -- Teachers College Press, c2009. <BY03627809>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 三田4F図書 371.2:725 0005244173 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 三田4F図書
請求記号 371.2:725
資料ID 0005244173
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Rethinking classroom participation : listening to silent voices / Katherine Schultz ; foreword by Ray McDermott
出版事項 New York : Teachers College Press , c2009
形態 xiv, 173 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780807750179
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780807750186
内容著作注記 Participation and silence in the classroom
内容著作注記 Forms and functions of silence
内容著作注記 Classroom silences, classroom talk
内容著作注記 Student silences, curricular participation
内容著作注記 Learning from student silence
注記 Includes bibliographical references (p. 149-159) and index
NCID BB02158991
本文言語 英語
著者標目 *Schultz, Katherine <>
著者標目 McDermott, Ray <AU00377537>
分類標目 LCC:LB3013
分類標目 DC22:371.102/4
件名標目等 Classroom management
件名標目等 Self-esteem in children
件名標目等 Educational psychology
件名標目等 Silence