関西学院大学図書館

Place branding : glocal, virtual and physical identities, constructed, imagined and experienced

Robert Govers and Frank Go. -- Palgrave Macmillan, 2009. <BY03468096>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原3F図書 790:1078 0004746657 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原3F図書
請求記号 790:1078
資料ID 0004746657
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Place branding : glocal, virtual and physical identities, constructed, imagined and experienced / Robert Govers and Frank Go
出版事項 Basingstoke : Palgrave Macmillan , 2009
形態 xiv, 324 p. : ill., maps ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780230230736
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA91411668
本文言語 英語
著者標目 Govers, Robert <AU00350005>
著者標目 Go, Frank M. <AU00125016>
分類標目 DC22:338.47910688
件名標目等 Place marketing
件名標目等 Tourism -- Marketing
件名標目等 Place marketing -- United Arab Emirates -- Dubai -- Case studies
件名標目等 Tourism -- United Arab Emirates -- Dubai -- Case studies