関西学院大学図書館

Theoretical and empirical perspectives in critical marketing studies

edited by Mark Tadajewski and Pauline Maclaran. -- Sage, 2009. -- (SAGE library of marketing . Critical marketing studies ; v. 2). <BY03470217>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:6227:2 0004754404 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6227:2
資料ID 0004754404
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Theoretical and empirical perspectives in critical marketing studies / edited by Mark Tadajewski and Pauline Maclaran
出版事項 Los Angeles : Sage , 2009
形態 vi, 418 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 SAGE library of marketing <BY03359106> . Critical marketing studies ; v. 2//ab
注記 Includes bibliographical references
NCID BA89936738
本文言語 英語
著者標目 Tadajewski, Mark <AU00326147>
著者標目 Maclaran, Pauline <AU00326146>
分類標目 DC22:658.8
件名標目等 Marketing
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Marketing research