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Explorations in consumer culture theory

edited by John F. Sherry Jr. and Eileen Fischer. -- : hbk.. -- Routledge, 2009. -- (Routledge interpretive marketing research series ; 8). <BY03424584>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk. 上ケ原2F図書 380.1:6107 0004603007 0件
No. 0001
巻号 : hbk.
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6107
資料ID 0004603007
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Explorations in consumer culture theory / edited by John F. Sherry Jr. and Eileen Fischer
出版事項 London : Routledge , 2009
形態 xvi, 224 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Routledge interpretive marketing research series <BY00364239> 8//a
巻号情報
巻次等 : hbk.
ISBN 9780415776400
注記 Selected papers and poetry presented at the Consumer Culture Theory Conference held at the York University in Toronto, Ontario in 2007
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA89095408
本文言語 英語
著者標目 Consumer Culture Theory Conference (2nd : 2007 : York University) <>
著者標目 Sherry, John F. <AU00150318>
著者標目 Fischer, Eileen, 1959- <>
分類標目 LCC:HB801
分類標目 DC22:306.3
件名標目等 Consumer behavior -- Congresses
件名標目等 Consumption (Economics) -- Congresses