関西学院大学図書館

Quantitative marketing techniques and analyses

edited by David F. Birks and Tim Macer. -- Routledge, 2009. -- (Critical perspectives on business and management . Marketing research ; v. 3). <BY03464424>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:6230:3 0004731493 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6230:3
資料ID 0004731493
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Quantitative marketing techniques and analyses / edited by David F. Birks and Tim Macer
出版事項 London : Routledge , 2009
形態 xi, 587 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Critical perspectives on business and management <BY02016771> . Marketing research ; v. 3//ab
巻号情報
ISBN 9780415449151
注記 Includes bibliographical references
注記 Set ISBN for "Marketing research": 9780415449120, 041544912X
NCID BA8843762X
本文言語 英語
著者標目 Birks, David F. <>
著者標目 Macer, Tim <AU00349757>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC22:658.8/3
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Marketing research -- Methodology