関西学院大学図書館

Measuring and managing brands

Routledge, 2009. -- (Critical perspectives on business and management . Brands and brand management / edited by Richard Elliott ; v. 2). <BY03418835>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~2件(全2件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:6082:2 0004578472 0件
0002 上ケ原2F図書 380.1:6082:2 0004617460 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6082:2
資料ID 0004578472
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6082:2
資料ID 0004617460
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Measuring and managing brands
出版事項 London : Routledge , 2009
形態 xi, 417 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Critical perspectives on business and management <BY02016771> . Brands and brand management / edited by Richard Elliott ; v. 2//ab
巻号情報
ISBN 9780415433266
注記 ISBN for subseries (4 v. set): 9780415433242 (ISBN 13), 041543324X (ISBN 10)
注記 Includes bibliographical references
NCID BA8830466X
本文言語 英語
著者標目 Elliott, Richard H. <>