関西学院大学図書館

Assessing and accounting for student learning : beyond the Spellings commission

Victor M.H. Borden, Gary R. Pike, editors. -- Jossey-Bass, c2008. -- (New directions for institutional research ; assessment suppl. 2007). <BY03660545>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 378:827s:2007 0005327036 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 378:827s:2007
資料ID 0005327036
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Assessing and accounting for student learning : beyond the Spellings commission / Victor M.H. Borden, Gary R. Pike, editors
出版事項 San Francisco : Jossey-Bass , c2008
形態 94 p. ; 23 cm
シリーズ名等 New directions for institutional research <BY03042205> assessment suppl. 2007//a
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA88212674
本文言語 英語
著者標目 Borden, Victor M. H. <AU00382409>
著者標目 Pike, Gary R. <>
分類標目 LCC:LB2806.22
件名標目等 Educational accountability -- United States
件名標目等 Educational evaluation -- United States
件名標目等 Education, Higher -- United States -- Evaluation
件名標目等 Educational tests and measurements
件名標目等 Academic achievement -- United States