関西学院大学図書館

Designing direct measures

edited by Caroline Roberts and Roger Jowell. -- Sage, 2008. -- (Sage benchmarks in social research methods series . Attitude measurement ; v. 2). <BY03412158>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 301.15:2785:2 0004555215 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 301.15:2785:2
資料ID 0004555215
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Designing direct measures / edited by Caroline Roberts and Roger Jowell
出版事項 London : Sage , 2008
形態 vi, 425 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 Sage benchmarks in social research methods series <BY03067710> . Attitude measurement ; v. 2//ab
注記 Set ISBN of "Attitude measurement": 9781412928403
注記 Includes bibliographical references
NCID BA87933943
本文言語 英語
著者標目 Roberts, Caroline <>
著者標目 Jowell, Roger <>
分類標目 DC:303.38
件名標目等 Attitude (Psychology) Testing
件名標目等 Public opinion Methodology