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Handbook of marketing decision models

Berend Wierenga, editor. -- : hbk. -- Springer, c2008. -- (International series in operations research & management science ; 121). <BY03410442>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk 上ケ原BM図書 380.23:1724:121 0004545539 0件
No. 0001
巻号 : hbk
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.23:1724:121
資料ID 0004545539
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Handbook of marketing decision models / Berend Wierenga, editor
出版事項 New York : Springer , c2008
形態 x, 625 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 International series in operations research & management science <BY00381899> 121//a
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780387782126
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA87365148
本文言語 英語
著者標目 Wierenga, B. <AU00160447> editor
件名標目等 Marketing -- Decision making -- Mathematical models