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Powers of persuasion : the inside story of British advertising, 1951-2000

Winston Fletcher. -- Oxford University Press, 2008. <BY03424463>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.3:1529 0004601811 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1529
資料ID 0004601811
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Powers of persuasion : the inside story of British advertising, 1951-2000 / Winston Fletcher
出版事項 Oxford ; New York : Oxford University Press , 2008
形態 288 p., [16] p. of plates : ill. (some col.) ; 25 cm
巻号情報
ISBN 9780199228010
注記 Includes bibliographical references (p. [256]-265) and index
NCID BA8733886X
本文言語 英語
著者標目 *Fletcher, Winston <AU00341831>
分類標目 LCC:HF5813.G7
分類標目 DC22:659.10941
分類標目 DC:659.1
件名標目等 Advertising -- Great Britain -- History -- 20th century