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Total relationship marketing

Evert Gummesson. -- 3rd ed. -- Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier, 2008. <BY03415092>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:4567(2) 0004562344 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:4567(2)
資料ID 0004562344
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Total relationship marketing / Evert Gummesson
版次 3rd ed
出版事項 Amsterdam ; Boston : Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier , 2008
形態 xiv, 376 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 9780750686334
その他の標題 表紙タイトル:Total relationship marketing : marketing management, relationship strategy, CRM, and a new dominant logic for the value-creating network economy
注記 "Marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the 30 relationships - of a new marketing paradigm incorporating service-dominant logic, B2C, B2B, C2C, CRM, many-to-many marketing, and the value-creating network society"
注記 Includes bibliographical references (p. [345]-363) and index
NCID BA87072230
本文言語 英語
著者標目 *Gummesson, Evert, 1936- <AU00084783>
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Relationship marketing
件名標目等 Marketing -- Management