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Total relationship marketing
Evert Gummesson. -- 3rd ed. -- Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier, 2008. <BY03415092>
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Evert Gummesson. -- 3rd ed. -- Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier, 2008. <BY03415092>
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No.
巻号
配架場所
請求記号
資料ID
状態
返却予定日
予約
0001
上ケ原2F図書
380.1:4567(2)
0004562344
0件
No.
0001
巻号
配架場所
上ケ原2F図書
請求記号
380.1:4567(2)
資料ID
0004562344
状態
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
標題および責任表示
Total relationship marketing / Evert Gummesson
版次
3rd ed
出版事項
Amsterdam ; Boston : Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier , 2008
形態
xiv, 376 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN
9780750686334
その他の標題
表紙タイトル:Total relationship marketing : marketing management, relationship strategy, CRM, and a new dominant logic for the value-creating network economy
注記
"Marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the 30 relationships - of a new marketing paradigm incorporating service-dominant logic, B2C, B2B, C2C, CRM, many-to-many marketing, and the value-creating network society"
注記
Includes bibliographical references (p. [345]-363) and index
NCID
BA87072230
本文言語
英語
著者標目
*Gummesson, Evert, 1936- <AU00084783>
分類標目
DC21:658.8
件名標目等
Relationship marketing
件名標目等
Marketing -- Management
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