関西学院大学図書館

Sport promotion and sales management

Richard L. Irwin, William A. Sutton, Larry M. McCarthy. -- 2nd ed. -- Human Kinetics, c2008. <BY03532722>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原3F図書 796.2:1104 0004956330 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原3F図書
請求記号 796.2:1104
資料ID 0004956330
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Sport promotion and sales management / Richard L. Irwin, William A. Sutton, Larry M. McCarthy
版次 2nd ed
出版事項 Champaign, IL : Human Kinetics , c2008
形態 xi, 339 p. : ill. ; 29 cm
巻号情報
ISBN 9780736064774
内容著作注記 Introduction to sport promotion and sales
内容著作注記 Theoretical foundations for effective sport promotion and sales
内容著作注記 Sport consumer incentivization
内容著作注記 Sport ticket sales staff training
内容著作注記 Sport ticket sales
内容著作注記 Customer service and retention
内容著作注記 Sport sponsorship fundamentals
内容著作注記 Sport sponsorship sales
内容著作注記 Sport sponsorship activation
内容著作注記 Promotional merits of sport licensing
内容著作注記 E-commerce as a promotional tool
内容著作注記 Sport brand communications
内容著作注記 Sport promotion and sales risk management
注記 Includes bibliographical references (p. 311-329) and index
NCID BA86948730
本文言語 英語
著者標目 *Irwin, Richard L., 1957- <>
著者標目 Sutton, William Anthony, 1951- <>
著者標目 McCarthy, Larry M., 1954- <>
分類標目 LCC:GV714
分類標目 DC22:659.2/9796
件名標目等 Sports -- Public relations
件名標目等 Sports -- Marketing