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Marketing metaphoria : what deep metaphors reveal about the minds of consumers

Gerald Zaltman, Lindsay H. Zaltman. -- Harvard Business Press, c2008. <BY03410501>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:6007 0004546123 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6007
資料ID 0004546123
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing metaphoria : what deep metaphors reveal about the minds of consumers / Gerald Zaltman, Lindsay H. Zaltman
出版事項 Boston, Mass. : Harvard Business Press , c2008
形態 xxi, 230 p., [8] p. of plates : ill. (some col.) ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781422121153
注記 Includes bibliographical references (p. 209-219) and index
NCID BA86340436
本文言語 英語
著者標目 *Zaltman, Gerald <AU00015287>
著者標目 Zaltman, Lindsay H. <>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC22:658.8/342
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Metaphor