関西学院大学図書館

The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term

Jean-Noël Kapferer. -- 4th ed. -- Kogan Page, 2008. <BY03408923>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:3130(3) 0004541348 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3130(3)
資料ID 0004541348
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term / Jean-Noël Kapferer
版次 4th ed
出版事項 London : Kogan Page , 2008
形態 xv, 560 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 9780749450854
注記 Includes bibliographical references (p. [531]-544) and index
NCID BA8599160X
本文言語 英語
著者標目 Kapferer, Jean-Noël <AU00053475>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC22:658.8/343
件名標目等 Brand name products -- Management