関西学院大学図書館

Visual marketing : from attention to action

edited by Michel Wedel, Rik Pieters. -- : Hardcover. -- Lawrence Erlbaum Associates, c2008. -- (Marketing and consumer psychology series / Curtis P. Haugtvedt, series editor). <BY03410478>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : Hardcover 上ケ原2F図書 380.3:1511 0004545893 0件
No. 0001
巻号 : Hardcover
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1511
資料ID 0004545893
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Visual marketing : from attention to action / edited by Michel Wedel, Rik Pieters
出版事項 New York : Lawrence Erlbaum Associates , c2008
形態 xii, 307 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Marketing and consumer psychology series / Curtis P. Haugtvedt, series editor <BY03217071>//a
巻号情報
巻次等 : Hardcover
ISBN 9780805862928
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA85674210
本文言語 英語
著者標目 Wedel, Michel <>
著者標目 Pieters, Rik <>
分類標目 LCC:HF5822
分類標目 DC22:659.1
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects
件名標目等 Visual perception