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The undermining of beliefs in the autonomy and rationality of consumers

John O'Shaughnessy and Nicholas Jackson O'Shaughnessy. -- : hbk. -- Routledge, 2008. -- (Routledge interpretive marketing research series ; 6). <BY03460923>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk 上ケ原2F図書 380.1:6177 0004720850 0件
No. 0001
巻号 : hbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6177
資料ID 0004720850
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The undermining of beliefs in the autonomy and rationality of consumers / John O'Shaughnessy and Nicholas Jackson O'Shaughnessy
出版事項 Abingdon, Oxon ; New York : Routledge , 2008
形態 xiii, 139 p. ; 25 cm
シリーズ名等 Routledge interpretive marketing research series <BY00364239> 6//a
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780415773232
注記 Includes bibliographical references (p. [122]-132) and index
NCID BA85032701
本文言語 英語
著者標目 *O'Shaughnessy, John <AU00040025>
著者標目 O'Shaughnessy, Nicholas J., 1954- <AU00251831>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC22:658.8/342
件名標目等 Consumers' preferences
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Consumers -- Research
件名標目等 Marketing -- Psychological aspects