関西学院大学図書館

The development of marketing theory and its philosophical underpinnings

edited by Pauline Maclaran, Michael Saren and Mark Tadajewski. -- : set. -- Sage, 2008. -- (SAGE library of marketing . Marketing theory ; v. 1). <BY03357713>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : set 上ケ原2F図書 380.1:5861:1 0004415782 0件
No. 0001
巻号 : set
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5861:1
資料ID 0004415782
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The development of marketing theory and its philosophical underpinnings / edited by Pauline Maclaran, Michael Saren and Mark Tadajewski
出版事項 Los Angeles : Sage , 2008
形態 xxxvii, 373 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 SAGE library of marketing <BY03359106> . Marketing theory ; v. 1//ab
巻号情報
巻次等 : set
ISBN 9781847870001
注記 Includes bibliographical references
NCID BA84448045
本文言語 英語
著者標目 Maclaran, Pauline <AU00326146>
著者標目 Saren, Michael <>
著者標目 Tadajewski, Mark <AU00326147>