関西学院大学図書館

Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity

Kevin Lane Keller. -- : pbk. -- 3rd ed., Pearson international ed. -- Pearson/Prentice Hall, c2008. <BY03407417>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原2F図書 380.1:3237(3) 0004535613 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3237(3)
資料ID 0004535613
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller
版次 3rd ed., Pearson international ed
出版事項 Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall : Pearson Education International , c2008
形態 xxi, 692 p. : col. ill. ; 26 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780132336222
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA83923507
本文言語 英語
著者標目 *Keller, Kevin Lane, 1956- <AU00121879>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC22:658.8/27
件名標目等 Brand name products -- Management