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Trust and power : consumers, the modern corporation, and the making of the United States automobile market

Sally H. Clarke. -- Cambridge University Press, 2007. <BY03398821>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原BM図書 338.4:2001 0004504122 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 338.4:2001
資料ID 0004504122
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Trust and power : consumers, the modern corporation, and the making of the United States automobile market / Sally H. Clarke
出版事項 Cambridge : Cambridge University Press , 2007
形態 xviii, 296 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780521868785
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA82283782
本文言語 英語
著者標目 *Clarke, Sally H. <AU00334474>
分類標目 LCC:HD9710.U52
分類標目 DC22:338.4/762920973
件名標目等 Automobile industry and trade -- United States -- History