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Ads, fads, and consumer culture : advertising's impact on American character and society

Arthur Asa Berger with illustrations by the author. -- cloth : alk. paper, pbk. : alk. paper. -- 3rd ed. -- Rowman & Littlefield, c2007. <BY03353895>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 cloth : alk. paper 上ケ原2F図書 380.3:1055(2) 0004392445 0件
No. 0001
巻号 cloth : alk. paper
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1055(2)
資料ID 0004392445
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Ads, fads, and consumer culture : advertising's impact on American character and society / Arthur Asa Berger with illustrations by the author
版次 3rd ed
出版事項 Lanham : Rowman & Littlefield , c2007
形態 xxv, 217 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 cloth : alk. paper
ISBN 9780742554436
巻号情報
巻次等 pbk. : alk. paper
ISBN 9780742554443
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA82167792
本文言語 英語
著者標目 *Berger, Arthur Asa, 1933- <AU00090300>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC22:659.1/0420973
件名標目等 Advertising -- United States
件名標目等 Popular culture -- United States
件名標目等 Consumer education -- United States