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Crossing the chasm : marketing and selling disruptive products to mainstream customers

Geoffrey A. Moore ; with a foreword by Regis McKenna. -- : pbk. -- Rev. ed. -- Collins Business Essentials, 2006, c2002. <BY03679323>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原2F図書 380.1:6788 0005370622 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6788
資料ID 0005370622
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Crossing the chasm : marketing and selling disruptive products to mainstream customers / Geoffrey A. Moore ; with a foreword by Regis McKenna
版次 Rev. ed
出版事項 New York : Collins Business Essentials , 2006, c2002
形態 xxi, 227 p. ; 21 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780060517120
注記 "The original hardcover of this book was published in 1991 by HarperBusiness"--T.p. verso
注記 "A Collins Business Book"
注記 Includes index
NCID BA80661040
本文言語 英語
著者標目 *Moore, Geoffrey A., 1946- <AU00201747>
分類標目 LCC:HF5439.H54
件名標目等 Selling -- High technology
件名標目等 High technology -- Marketing
件名標目等 Technological innovations -- Marketing
件名標目等 Selling -- Technology
件名標目等 High technology industries
件名標目等 Marketing