関西学院大学図書館

Understanding brands

Peter Cheverton. -- Kogan Page, c2006. -- (Creating success). <BY03317706>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5642 0004242129 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5642
資料ID 0004242129
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Understanding brands / Peter Cheverton
出版事項 London : Kogan Page , c2006
形態 x, 139 p. : ill. ; 22 cm
シリーズ名等 Creating success <BY03318549>//a
巻号情報
ISBN 074944665X
注記 "First published in Great Britain in 2002 by Kogan Page Limited as If you're so brilliant... how come your brand isn't working hard enough? Reissued in 2005 as How come your brand isn't working hard enough?"--T.p. verso
注記 HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0610/2006008964.html Information=Table of contents only
注記 At head of title: The sunday times
NCID BA80370117
本文言語 英語
著者標目 *Cheverton, Peter <>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC22:658.8/27
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Product management