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Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications

Terence A. Shimp. -- 7th ed. -- Thomson/South-Western, c2007. <BY03410498>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.3:1006(3) 0004546099 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1006(3)
資料ID 0004546099
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications / Terence A. Shimp
版次 7th ed
出版事項 Mason, OH : Thomson/South-Western , c2007
形態 xxii, 629 p. : ill. ; 29 cm
巻号情報
ISBN 0324321430
注記 Rev. ed. of: Advertising, promotion & supplemental aspects of integrated marketing communications. 6th ed. c2003
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA79465329
本文言語 英語
著者標目 *Shimp, Terence A. <AU00223427>
分類標目 LCC:HF5415.123
分類標目 DC22:658.8/2
件名標目等 Communication in marketing
件名標目等 Sales promotion
件名標目等 Advertising
件名標目等 Direct marketing