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Marketing management and strategy

Peter Doyle and Philip Stern. -- 4th ed. -- Prentice Hall/Financial Times, an imprint of Pearson Education, 2006. <BY03474817>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:6278 0004773768 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6278
資料ID 0004773768
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing management and strategy / Peter Doyle and Philip Stern
版次 4th ed
出版事項 Harlow : Prentice Hall/Financial Times, an imprint of Pearson Education , 2006
形態 xii, 446 p. : col. ill. ; 27 cm
巻号情報
ISBN 0273693980
注記 Includes bibliographical references (p. 427-434) and indexes
注記 Previous ed.: 2002
NCID BA79240850
本文言語 英語
著者標目 *Doyle, Peter, 1943- <AU00149546>
著者標目 Stern, Philip, 1954- <>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC22:658.8
件名標目等 Marketing
件名標目等 Marketing -- Management
件名標目等 Marketing. gtt
件名標目等 Strategisch management. gtt