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B2B brand management

Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch ; with the cooperation of Ines Michi. -- Springer, c2006. <BY03356399>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5835 0004404455 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5835
資料ID 0004404455
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 B2B brand management / Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch ; with the cooperation of Ines Michi
出版事項 Berlin : Springer , c2006
形態 xvi, 357 p. : ill., map, ports. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 3540253602
注記 Includes bibliographical references (p. [331]-341) and indexes
NCID BA7877396X
本文言語 英語
著者標目 *Kotler, Philip, 1931- <AU00003683>
著者標目 Pfoertsch, Waldemar <>
著者標目 Michi, Ines <>
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Electronic commerce -- Management