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Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective

George E. Belch & Michael A. Belch. -- : International ed. -- 7th ed. -- McGraw-Hill/Irwin, c2007. <BY03356402>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : International ed 上ケ原BM図書 380.3:634:2007 0004404489 0件
No. 0001
巻号 : International ed
配架場所 上ケ原BM図書
請求記号 380.3:634:2007
資料ID 0004404489
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch & Michael A. Belch
版次 7th ed
出版事項 Boston : McGraw-Hill/Irwin , c2007
形態 xxvi, 820 p. : col. ill. ; 29 cm
巻号情報
ISBN 0073101265
巻号情報
巻次等 : International ed
ISBN 0071105891
注記 Includes bibliographical references (p. 763-789) and indexes
NCID BA78453801
本文言語 英語
著者標目 *Belch, George E. (George Eugene) <AU00102288>
著者標目 Belch, Michael A. <AU00102289>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC21:659.1
件名標目等 Advertising
件名標目等 Sales promotion
件名標目等 Communication in marketing