関西学院大学図書館

The interplay of influence : news, advertising, politics, and the Internet

Kathleen Hall Jamieson, Karlyn Kohrs Campbell. -- 6th ed. -- Thomson Wadsworth, c2006. <BY03301711>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 301.2:3483 0004194783 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 301.2:3483
資料ID 0004194783
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The interplay of influence : news, advertising, politics, and the Internet / Kathleen Hall Jamieson, Karlyn Kohrs Campbell
版次 6th ed
出版事項 [Belmont] : Thomson Wadsworth , c2006
形態 xx, 384 p. : ill., map, ports. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0534559387
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA77372169
本文言語 英語
著者標目 *Jamieson, Kathleen Hall <AU00045751>
著者標目 Campbell, Karlyn Kohrs <AU00305668>
分類標目 LCC:P94
分類標目 DC21:302.23
件名標目等 Mass media -- Influence
件名標目等 Mass media -- Audiences
件名標目等 Advertising
件名標目等 Mass media -- Political aspects
件名標目等 Mass media -- United States