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Transforming your go-to-market strategy : the three disciplines of channel management

V. Kasturi Rangan ; with the research assistance of Marie Bell. -- Harvard Business School Press, c2006. <BY03277785>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5493 0004106308 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5493
資料ID 0004106308
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Transforming your go-to-market strategy : the three disciplines of channel management / V. Kasturi Rangan ; with the research assistance of Marie Bell
出版事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2006
形態 x, 289 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 1591397669
注記 Includes bibliographical references (p. 279-282) and index
NCID BA7723070X
本文言語 英語
著者標目 *Rangan, V. Kasturi <AU00088897>
著者標目 Bell, Marie <>
分類標目 LCC:HF5415.129
分類標目 DC22:658.8/7
件名標目等 Marketing channels -- Management
件名標目等 Business logistics
件名標目等 Physical distribution of goods