関西学院大学図書館

Marketing identities through language : English and global imagery in French advertising

Elizabeth Martin. -- Palgrave Macmillan, 2006. <BY03267081>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.3:1379 0004076840 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1379
資料ID 0004076840
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing identities through language : English and global imagery in French advertising / Elizabeth Martin
出版事項 Basingstoke, Hants. : Palgrave Macmillan , 2006
形態 xv, 286 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 1403949840
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA77038214
本文言語 英語
著者標目 *Martin, Elizabeth <>
分類標目 LCC:HF5813.F8
分類標目 DC22:659.1/0944
件名標目等 Advertising -- France
件名標目等 Advertising -- Language
件名標目等 Multilingualism
件名標目等 Multiculturalism
件名標目等 Intercultural communication
件名標目等 Globalization