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Consuming books : the marketing and consumption of literature

edited by Stephen Brown. -- Routledge, 2006. -- (Routledge interpretive marketing research series). <BY03278511>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5503 0004108791 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5503
資料ID 0004108791
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consuming books : the marketing and consumption of literature / edited by Stephen Brown
出版事項 London ; New York, NY : Routledge , 2006
形態 xv, 218 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Routledge interpretive marketing research series <BY00364239>//a
巻号情報
ISBN 0415367670
注記 Includes index
NCID BA7691233X
本文言語 英語
著者標目 Brown, Stephen, 1955- <AU00131823>
分類標目 LCC:Z278
分類標目 DC22:002/.068/8
件名標目等 Books -- Marketing
件名標目等 Booksellers and bookselling
件名標目等 Book industries and trade
件名標目等 Literature publishing
件名標目等 Books and reading
件名標目等 Authorship