関西学院大学図書館

Designing brand identity : a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands

Alina Wheeler. -- : cloth. -- 2nd ed. -- J. Wiley, c2006. <BY03276559>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : cloth 上ケ原2F図書 380.1:5478 0004100608 0件
No. 0001
巻号 : cloth
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5478
資料ID 0004100608
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Designing brand identity : a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands / Alina Wheeler
版次 2nd ed
出版事項 Hoboken, N.J. : J. Wiley , c2006
形態 vii, 280 p. : col. ill. ; 29 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0471746843
注記 Includes bibliographical references (p. 270-271) and index
NCID BA76792715
本文言語 英語
著者標目 *Wheeler, Alina <>
分類標目 LCC:HD69.B7
分類標目 DC22:658.8/27
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Brand name products -- Marketing -- Management
件名標目等 Trademarks -- Design
件名標目等 Advertising -- Brand name products