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Applying social cognition to consumer-focused strategy

edited by Frank R. Kardes, Paul M. Herr, Jacques Nantel. -- L. Erlbaum Associates, 2005. -- (Advertising and consumer psychology). <BY03408920>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5998 0004541314 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5998
資料ID 0004541314
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Applying social cognition to consumer-focused strategy / edited by Frank R. Kardes, Paul M. Herr, Jacques Nantel
出版事項 Mahwah, N.J. : L. Erlbaum Associates , 2005
形態 xi, 402 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Advertising and consumer psychology <BY02012816>//a
巻号情報
ISBN 0805855203
注記 "Contains edited versions of papers presented at the 23rd annual Advertising and Consumer Psychology Conference, which was held on May 21-23, 2004, in Montreal, Canada"--Pref
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BA76766078
本文言語 英語
著者標目 Kardes, Frank R. <AU00221179>
著者標目 Herr, Paul, 1956- <>
著者標目 Nantel, Jacques <>
著者標目 Conference on Advertising and Consumer Psychology <> (23rd : 2004 : Montréal, Québec)
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC22:658.8/342
件名標目等 Consumer behavior -- Congresses
件名標目等 Marketing -- Psychological aspects -- Congresses
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects -- Congresses
件名標目等 Cognition -- Social aspects -- Congresses