関西学院大学図書館

Educational poetics : inquiry, freedom, & innovative necessity

Andrew Gitlin & Marcie Peck. -- Peter Lang, c2005. -- (Counterpoints : studies in the postmodern theory of education ; v. 287). <BY03431029>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 聖和3F図書 370.1:2252 0028568327 0件
No. 0001
巻号
配架場所 聖和3F図書
請求記号 370.1:2252
資料ID 0028568327
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Educational poetics : inquiry, freedom, & innovative necessity / Andrew Gitlin & Marcie Peck
出版事項 New York : Peter Lang , c2005
形態 226 p. ; 23 cm
シリーズ名等 Counterpoints : studies in the postmodern theory of education <BY00362002> v. 287//a
巻号情報
ISBN 0820474460
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA75742493
本文言語 英語
著者標目 *Gitlin, Andrew <AU00200606>
著者標目 Peck, Marcie, 1958- <>
分類標目 LCC:LB1027.2
分類標目 DC22:370.11/5
件名標目等 Inquiry-based learning
件名標目等 Learning -- Philosophy
件名標目等 Identity (Philosophical concept)