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Managing customers as investments : the strategic value of customers in the long run

Sunil Gupta, Donald R. Lehmann. -- Wharton School Pub., c2005. <BY03229113>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5304 0003916541 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5304
資料ID 0003916541
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Managing customers as investments : the strategic value of customers in the long run / Sunil Gupta, Donald R. Lehmann
出版事項 Upper Saddle River, N.J. : Wharton School Pub. , c2005
形態 xvii, 205 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0131428950
注記 Includes bibliographical references (p. 187-198) and index
NCID BA72856441
本文言語 英語
著者標目 Gupta, Sunil, 1958- <AU00282986>
著者標目 Lehmann, Donald R. <AU00039150>
分類標目 LCC:HF5415.55
件名標目等 Relationship marketing
件名標目等 Customer relations
件名標目等 Marketing -- Management