関西学院大学図書館

Improving schools through collaborative enquiry

edited by Hilary Street and Julie Temperley. -- : hardback, : paperback. -- Continuum, c2005. -- (Improving schools series / series editors: Alma Harris and Jane McGregor). <BY03257185>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hardback 上ケ原2F図書 371.2:345 0004031225 0件
No. 0001
巻号 : hardback
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 371.2:345
資料ID 0004031225
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Improving schools through collaborative enquiry / edited by Hilary Street and Julie Temperley
出版事項 London ; New York : Continuum , c2005
形態 xviii, 148 p. ; 24 cm
シリーズ名等 Improving schools series / series editors: Alma Harris and Jane McGregor <BY03260431>//a
巻号情報
巻次等 : hardback
ISBN 0826470572
巻号情報
巻次等 : paperback
ISBN 0826470580
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA72732915
本文言語 英語
著者標目 Street, Hilary <>
著者標目 Temperley, Julie <>
分類標目 DC22:371.590941
件名標目等 Student participation in administration -- Great Britain
件名標目等 Students -- Great Britain -- Attitudes
件名標目等 Teacher-student relationships -- Great Britain
件名標目等 School improvement programs -- Great Britain