関西学院大学図書館

Managing business interfaces : marketing and engineering issues in the supply chain and internet domains

edited by Amiya K. Chakravarty, Jehoshua Eliashberg. -- : pbk. -- Springer, 2005, c2004. -- (International series in quantitative marketing). <BY03233139>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原2F図書 380.22:5785 0003934338 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.22:5785
資料ID 0003934338
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Managing business interfaces : marketing and engineering issues in the supply chain and internet domains / edited by Amiya K. Chakravarty, Jehoshua Eliashberg
出版事項 New York : Springer , 2005, c2004
形態 xi, 332 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 International series in quantitative marketing <BY02007039>//a
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 038724378X
注記 Includes bibliographical references and index
注記 "First softcover printing, 2005"--T.p. verso
NCID BA7268160X
本文言語 英語
著者標目 Chakravarty, Amiya K. <>
著者標目 Eliashberg, Jehoshua <AU00140461>