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The new global brands : managing non-government organizations in the 21st century

John A. Quelch, Nathalie Laidler-Kylander. -- Thomson/South-Western, c2006. <BY03357723>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 341.1:958 0004415881 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 341.1:958
資料ID 0004415881
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The new global brands : managing non-government organizations in the 21st century / John A. Quelch, Nathalie Laidler-Kylander
出版事項 Mason, Ohio : Thomson/South-Western , c2006
形態 vi, 324 p. : ill., map ; 25 cm
巻号情報
ISBN 032432023X
注記 Includes bibliographical references
NCID BA72561313
本文言語 英語
著者標目 *Quelch, John A., 1951- <AU00060111>
著者標目 Laidler-Kylander, Nathalie <>
件名標目等 Non-governmental organizations -- Management
件名標目等 Non-governmental organizations -- Case studies
件名標目等 Business names