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Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes

Marieke de Mooij ; foreword by Geert Hofstede. -- : cloth, : pbk.. -- 2nd ed.. -- Sage, c2005. <BY03242644>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : cloth 上ケ原2F図書 380.1:3223(2) 0003970928 0件
No. 0001
巻号 : cloth
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:3223(2)
資料ID 0003970928
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes / Marieke de Mooij ; foreword by Geert Hofstede
版次 2nd ed.
出版事項 Thousand Oaks, Calif. : Sage , c2005
形態 xvi, 269 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 1412914752
巻号情報
巻次等 : pbk.
ISBN 1412914760
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA72339814
本文言語 英語
著者標目 *Mooij, Marieke K. de, 1943- <AU00120236>
著者標目 Hofstede, Geert H., 1928- <AU00043513>
分類標目 LCC:HF5415.127
分類標目 DC22:658.8/02
件名標目等 Target marketing -- Cross-cultural studies
件名標目等 Advertising -- Cross-cultural studies
件名標目等 Consumer behavior -- Cross-cultural studies