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A broad church : conceptual and theoretical developments in relationship marketing

edited by John Egan and Michael J. Harker. -- Sage, 2005. -- (SAGE library in business and management . Relationship marketing / edited by John Egan and Michael J. Harker ; v. 2). <BY03231502>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5317:2 0003927506 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5317:2
資料ID 0003927506
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 A broad church : conceptual and theoretical developments in relationship marketing / edited by John Egan and Michael J. Harker
出版事項 London : Sage , 2005
形態 vi, 442 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 SAGE library in business and management <BY03020738> . Relationship marketing / edited by John Egan and Michael J. Harker ; v. 2//ab
注記 "ISBN1-4129-0866-3 (set of three volumes)"--T.p. verso
注記 Includes bibliographical references
NCID BA72271663
本文言語 英語
著者標目 Egan, John, 1952- <AU00283423>
著者標目 Harker, Michael J. <>
分類標目 DC22:658.812
件名標目等 Relationship marketing